penktadienis, rugsėjo 21, 2012

Mano išgalvota šalis... ;/

Jei vakar buvo tragedija, tai tada šiandien dieną, bent jau jos pradžią, galėčiau pavadint katastrofa!!! Dėl vienos mokytojos dienos mokykloje tapo NEPAKENČIAMOS!!! Ir kuo daugiau apie tai galvoju, tuo labiau norėčiau, kad mane kas su durų rankena nušautų... :/ ;DDD

Bet dienos pabaiga buvo gera ;) Na, kaip sakoma, po audros visada išlenda saulė ;D* Mano atveju, tai buvo netgi trys saulės ;DDDDD

Apskritai vakaras buvo nuobodokas, neįdomus ir kasdieniškas... ;/ Ruošiau pamokas, kiek paskaičiau Šeiniaus "Kuprelį", bet tik pirmą skyrių, tai... Per savaitgalį reikia perskaityt visą novelę, kuri yra 130 psl...

Noriu kažko daugiau... Visada to norėjau... Noriu, kad mane mažiau kontroliuotų tėvai... Noriu būt nepriklausoma... Kerinti bei intriguojanti, bet kartu ir švelni bei viliojanti... Čia iš kažkokio kūrinio... Galbūt iš mano... Vieno iš tų, kurių nebaigiau?.. Gali būt ;)

Šiandien gavau dovanų knygą, kuri vadinasi "Mano išgalvota šalis". Trumpai apie ją ;)

"Mano išgalvota šalis"-tai beribė meilė ir nostalgija. Išmintimi ir sąmoju persijoti jausmai, prarastos laimės liūdesys, klajokliškas svetimšalės gyvenimas. Prisiminimai apie Čilę tapo realia ir fantastiška šalimi tuo pat metu; stojiškas ir svetimas kraštas, kurio vyrai-mačistas, o moterys-tvirtos ir įsikibusios į žemę. Bet tai dar ir autorės vaikystės paveikslai: grakščiai atgaivinti, jie dar sykį pavaizduoja savotiškos jos šeimos gyvenimą, senelių namą, valgymo apeigas, neištikimybės istorijas... ir vaiduoklius, kurie visuomet ją lydėjo. 

"Gera" mintys iš knygos (:D):
"Mums, čiliečiams, patinka laidotuvės, nes mirusysis mums jau ne varžovas ir nebeapkalbės mūsų už akių"

Čia žmogus, kuris yra labai svarbus mano gyvenime. Ir nors aš jai nesakiau, dabar sakau jums: šiąnakt sapnavau, jog D man paskambino ir sako, kad man reikia atvažiuot pas ją, nes ten kažkokia tragedija, aš pas ją nuvažiuoju, o jinai, verkdama, man sako, kad nudvėsė jos žiurkė, tolaiu kas buvo nebeatsimenu... WTF??? :DDDDD

Žiurkės - Matyti jas - netikėti priešai, kurie nori ką nors pikta tau padaryti...

O tai tau!!! Padėsit man jei ką ok? :DDDD

2 komentarai:

  1. oj bliamba :DDDDDDDDDD žiūrkės žiūriu pastoviai dvėsta pas mane :D o tas priešas tai manau visiems gerai žinoma l.s. :D myliu :*

    AtsakytiPanaikinti
  2. ;DDD Jo, as ir apie ja galvojau :***

    AtsakytiPanaikinti